כאשר מדובר על מוצרי פרסום וקד”מ בתחום הטיפוח, היופי והבריאות – מדובר על בחירה של מוצרים לשימוש אישי של מקבלי מוצר הפרסום, שבדרך כלל נמצאים קרוב אליהם, באמבטיה, בתיק, ובחדר השינה. מתנות אלו מצוינות לבנייה של רגש כלפי המותג לאורך זמן, במיוחד מול מקבל המתנה ופחות מול קהלים רחבים או מקומות ציבוריים. מתנות קידום מכירות בתחומי הטיפוח, היופי והבריאות – שבדרך כלל נמצאות בשימוש תדיר ולאורך שנים, מהוות מתנות שמאוד מחזקות את החיבור למותג ובעלות עוצמה בתחום הקד”מ.